Jak uniknąć odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w razie rozwiązania umowy o zamówienie?

 Pytanie

W budynku są prowadzone prace remontowe, których głównym celem jest dostosowanie go do potrzeb użytkownika. W czasie remontu zaszła konieczność wykonania dodatkowych robót nieuwzględnionych w projekcie. W związku z tym, należy wykonać nową dokumentację techniczną. Omawiane roboty są na tyle istotne, że nie można ich przeprowadzić w ramach realizacji obecnej umowy i zachodzi konieczność jej rozwiązania. Czy taka czynność ma konsekwencje związane z odpowiedzialnością za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (z uwagi na dodatkowe koszty np. przygotowania nowej dokumentacji i rozwiązania kontraktów towarzyszących tej umowie)?

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Vademecum zamówień publicznych
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Vademecum zamówień publicznych

ZOBACZ OFERTĘ