Czy możliwe jest wydłużenie terminu realizacji umowy, w której nie wykorzystano całej usługi?
Zamawiający – szpital zawarł umowę w trybie podstawowym na usługę hotelową dla pacjentów na 12 miesięcy. Zamówienie obejmowało noclegi dla 200 pacjentów realizowane w terminach na bieżąco uzgadnianych w okresie 12 miesięcy od podpisania umowy. Okazało się jednak, że z przyczyn zdrowotnych, niezależnych od stron umowy, nie wszyscy pacjenci mogli skorzystać z rehabilitacji w szpitalu w okresie tych 12 miesięcy i umowa nie została w całości przedmiotowo wykorzystana. Zamawiający chciałby w związku z tym przedłużyć ją o 2 miesiące. Czy taka zmiana jest dopuszczalna w świetle art. 455 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Vademecum zamówień publicznych
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Vademecum zamówień publicznych