Umieszczenie nieobowiązkowych informacji o postępowaniu na stronie WWW i tablicy ogłoszeń nie musi naruszać ustawy Pzp
Pytanie Odrzuciliśmy ofertę i wykluczyliśmy wykonawcę z postępowania. Poinformowaliśmy o tym na stronie WWW i tablicy ogłoszeń, zamieszczając tam informację o faktycznym i prawnym uzasadnieniu tych czynności. Czy było to prawidłowe działanie? Czy stosując art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, w przypadku odrzucenia oferty i wykluczenia wykonawcy, w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia należy wskazać jedynie podstawę prawną tych działań? W jaki sposób wypełnić pole dotyczące liczby punktów przyznanych wykonawcy – pozostawić je puste bądź „wykreskowane”? Jak w praktyce skonstruować zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Vademecum zamówień publicznych
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Vademecum zamówień publicznych