Co zrobi zamawiający, jeśli zrobił błąd formularzu oferty?
Zamawiający jako jedno z kryterium oceny ofert określił termin wykonania przedmiotu zamówienia tj.:
- do 27.10.2017 r. (warunek udziału w postępowaniu) – 0 pkt,
- do 20.10.2017 r. – 10 pkt,
- do 16.10.2017 r. – 20 pkt.
Wykonawca miał wskazać w formularzu oferty, w jakim czasie zrealizuje zadania. W dniu otwarcia ofert podczas ich badania zamawiający zauważył, że w formularzu oferty jest błąd, tj. do 27.10.2017 r. (warunek udziału w postępowaniu) – 0 pkt, do 20.10.2017 r. – 20 pkt, do 16.10.2017 r. – 20 pkt. Jeden w wykonawców sam poprawił punktację i zadeklarował, że zrealizuje zadanie do 16.10. Drugi pozostawił formularz bez zmian, zaznaczając datę „do 20.10.2017 r. – 20 pkt” (gdzie de facto zgodnie z siwz, za ten termin jest 10 pkt). Co w takiej sytuacji ma zrobić zamawiający?
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Vademecum zamówień publicznych
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Vademecum zamówień publicznych